luni, 3 octombrie 2011

the little man...desi nu cred ca asa i se zice

Am ras mult in ultima vreme (nu neaparat cu haz), dar n-am mai scris de ceva vreme ceva amuzant cum faceam in anii trecuti cu Xenu. Practic ne intalneam si din fiecare intalnire rezulta un post cute ca sa nu zic revolutionar.
Pana azi cand, dupa ce am anuntat-o ca sunt ragusita, am avut aceasta conversatie:

eu: ragusita
xenu: deci nu ai scapat
eu: sunt sensibila la gat
xenu: ii spui asta uneia care a fost operata de 3 ori in gat
eu: ti-ai schimbat omusorul cu unul gay?
xenu: omusorul meu era gay oricum. cant ca o diva
eu: gratie lui?
xenu: evident
eu: ia sa ma uit in oglinda sa vad daca omusorul meu este o fetita cu codite sau una cu rochie Stella McCartney.

M-am uitat. Omusoara mea nu este gay, dar poarta o rochie Tom Ford.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu